ahmt_bebek6 Merhaba hanımlar çevremde bazı söylemler duydum eğer hamileyken düzenli sade soda içersek bebek gazlı olmuyormuş bu doğrumu ilk oğlum çok gazlıdı kolikti şuan ikinciye hamileyim korkuyorum yine gazlı bir bebek olur diye çok zor kolik bebekler
Kurabiye_123 ahmt_bebek6 ilk defa duydum. Ama sanmıyorum böyle birşeyi yengem içerdi hep sadesoda maşallah yiğenimde olan gaz kimsede yoktu
ayezhan ahmt_bebek6 yok canım kızımda günde ⅘ sade soda içiyordum aseriyordum çünkü 🤣ama kızım bir gazlı doğdu ki sorma 🤣🤦🏻♀️
Ayglhanvlkn ahmt_bebek6 ben bu durumu annenin bağırsak sağlığıyla ilişkilendiriyorum.kendimde düşüncem bu yönde.kuzenimde de test ettim annenin bağırsaklar tembelse 2 bebeğide zorlandı kolikti. Kayısı çayı önermiştim içtiği gün bebek rahat uyuduğunu gaz problemi olmadığıbı söylemişti.tesadüfte olabilir. Kendimde de dığumdan beri gün aşırı tüketirim kayısı çayı oğlumda hiç sorun yaşamadım 5 aylık şimdi.
Kurabiye_123 ahmt_bebek6 bence öyle canım . Birisi içmiştir şansınada bebek kolik olmamıştır öyle bi uydurma demişlerdir.
Mervetnl ahmt_bebek6 ya böyle bişi mümkün olabilir mi allah aşkına aklı selim düşünün biraz 😅 İlk bebeğinizin zorluğundan kaynaklı korkunuza ve kaygınıza bağlıyorum böyle bir şeye inanmış olmanızı 😅
muratnannsi Ayglhanvlkn tesadüf bnce canm..hic bir bağırsak problemim yok .hamileyken hic kabiz olmadım. Dogum sonrasi direk tuvalete çıktım kabızlık hic cekmedm ama bebegm hem kolikti hemde surekli kabiz olan yapısı var
ahmt_bebek6 muratnannsi bebekten bebeğe fark oluyor belkide kimi bebeğin bağıraak gelişimi güzel olduğu için gazlı olmuyordur
ahmt_bebek6 Mervetnl canım aklı selim olunacak ne var bunda bi söylem dedim zaten bende başkasından duydum uydurmadım yani ne bilim belki ilgisi vardır dedim🤭
Kadagan ahmt_bebek6 Hergün istisnasız içiyordum ama gel gelelim kiii bebeğim inanılmazz gazlı 4 aylık olduk hala devam 😞
Dlk55blt-rdvn ahmt_bebek6 ben düzenli içtim ve bebeğim 6 ay gazın en alasını yaşadı yani ben alaksı olduğunu sanmıyorum