Bende de 2. Ya da 3. Ayda oldu aynı şekilde doktora gittim. Toparlanman 5 ayı bulur bekleyelim en son kalanları alırız dedi.
Fakat 1 ay sonra bir baktım yok oldular kaynamışlar etimle.
Evet çok üzücü sinir bozucu ama bekleyin birkaç ay daha. 🙏🏻
Geçmezse doktora gidip aldırırsınız.