Kızlar 2 ay oldu doğum yapalı. Bugün taharet alırken elime minik minik birseyin geldigini fark ettim. Sonra dikkatlice baktım minik minik et parçaları gibi. Ne olduğunu bilmediğim icin doğru da anlatamiyor olabilirim. Ama ellediğim zaman elime farkli bisey geldiğini fark edebiliyorum boyle bisey yaşayan varmı