Ozooo biz 37 günlüktük sünnet olduğumuzda ve çok iyi geçti öyle ilk çişte ağlamadı krem vermişti doktorumuz günde 2 kez uyguladık 1 hafta boyunca olarak. Bol bol emzirki ağrısı sızısı olmaz demişti doktorumuz haklıymış hiç sorun yaşamadık.Bez değiştirirken huysuzlanmadı gayet konforlu geçti. Hatta ilk gün biraz pipide şişlik oldu sonra çabuk düzeldi. Ve her bez değişiminde pipiyi geri çektirme hareketi yapmamızı söyledi doktorumuz ona çok dikkat etmek gerekmiş küçükken yapıldığı için ilk 6 ay boyunca devam etmemizi istedi doktorumuz. Bence hiç korkmayın ve en önemlisi kendinizi strese sokmayın kesinlikle bebekler anneden etkileniyor huzursuzsanız onlarda huzursuz oluyor. Biz Kocaeli izmitteyiz . Burda özel Atakent cihan hastanesinde çocuk cerrahisi Aykut özdamar yaptı iyi ki onu tercih etmişiz