Ozooo 45 günlükken yaptırdım oğlumda da darlık vardı. O kadar rahatladı ki. Estetik dikişle lokal anestezi olarak yapıldı. İlk yarım saat ağrısı oldu, çocuktan çocuğa değiştirmiş, çok ağladı. 15 gün krem kullandık. 3 hafta geçti şu an hafif bir ödem var ama normalmiş haricinde tamamen iyileşti diyebilirim. Sargı yoktu direkt bardak kullandık 10 gün o da.