17072023baloglum Bebetonunannesi16 ben elmali kurabiyeyi pisirip attim cikarinca ilk tazeliginde kiyir kiyir. Oluyor kurabiye pogaca pisirip atiyorum ben
Bebetonunannesi16 17072023baloglum teşekkürler canım bende öyle yapiyim çıkarınca ısotoyomusın yoksa kemdi çözünüyo ve yiyomusunız direkt
17072023baloglum Bebetonunannesi16 kurabiyeyi her tarif atilirmi bilmiyorum ama benim. Eminebutikpasta die takip ettigim bayanintatifi muhtesem tarifi buzluktan cikarip biraz bekletiryorum. Direkde yenir. İsitmiyorum ben hic
Bebetonunannesi16 17072023baloglum yarın oğlumun doğum günüde bugünden yapıyom diye sordum teşekkür ederim yapıp atıcam buzluğa bi misafir gelince çıkarır ikram ederim pratik olur