benaslindayogum az geldiyse aşkom patlat bir dereotlu peynirli mini poğaça çok güzel oluyor birde mayalama derdi yok , sonra un kurabiyesi var pratik , kısır benim için her zaman nedense pratik geliyo herşeyden daha basit geliyor yap bir kısır 😂🙈 ya da milföyden en pratiğinden bir börek olabilir eşin de bir baklava alsın afiyetle yiyin , geçmiş olsun kolay gelsinn 🥰