Haticenurun_annesi Mslna112 buna benzer var canım bende siyah üstüne sarı işlemeli böyle pelerinli teşekkür ederim 🤗
zeryaaa Siyah olan geçn hafta 3 4 saat giydim 2bine aldım 44 beden kargo benden 1500 Bordo olan 44 beden 750₺ kargo benden🌺
Haticenurun_annesi zeryaaa bilek boy sevmiyorum ben sanki kilolu ve kısa gösteriyor beni teşekür ederm
Kzyefemom Haticenurun_annesi benim elimde mevcut 44 beden 2 adet tesettür abiye yepyeni yalnızca 1 kez giyildi
Haticenurun_annesi Kzyefemom fotoğraf ekleseniz zahmet olmazsa görsem canım veya dolap gardrops ta varsa isminizi soyleseniz baksam
Tatlican Haticenurun_annesi 2.el alan herkese yuksek bence sıfir abiyelr bile 2000ne almis arkadasim suan sezon sonu uygunlar oluyor
Haticenurun_annesi Tatlican evet canım sıfıriyla aynı para isteniyor bir kere giyilsede 2.el 5 kere giyilsede
Tatlican Haticenurun_annesi Kesinkikle 2.el satış ta bir tuhaf olmuş 1kere giyincede 2.el yani insanlar kabul etmek istemiyor sanki
yusaydefsa Haticenurun_annesi tatlım buraya foto ekleyenlere bile bakmıyorsun ki moderatör söyleyip kaldırtcam bi cevap verseydin keşke
Haticenurun_annesi yusaydefsa hayırdır canım kime cevap vermemişim hem seni neden ilgilendirdi bu kadar pahalı olanlara ya da beğenmediklerime bile teşekkür ettim
Pikapikapikacuuu Haticenurun_annesi Modaselvime bak canım. Yorumlara baktım da 1 2 kişi dışında çok yüksek. Modaselvimden sıfır alırsın daha uyguna
Haticenurun_annesi Pikapikapikacuuu bir kere ordan aldık iki abiye ama fotoğraftaki gibi güzel düzgün gelmedi o yüzden birdaha da bakmak istemedim
yusaydefsa Haticenurun_annesi ben kendi attığım fotoyu silin dedim sağolsunlar silmişler anlayışsız birine satmak istemezdim
Zeynayzey Haticenurun_annesi benim arkadaşım saha 1 hafta önce 3 bin liraya aldı bir kere düğünde giydi kaldırdı şimdi satmayı düşünüyor ama fiyatına 2 bin lira diyor pahalı mı olur sizin için hani şu yenii çıkan her yeri pul payet olan abiyeler var ya ondan