Haticenurun_annesi Elinde 44 beden tesettür abiye olan arkadaşlarım uygun fiyatli satan varsa bana foto atabilir misiniz acaba 🙋🏻♀️
Prensesannesi-12 Haticenurun_annesi merhaba bende var tesettür 44 46 beden saten kaliplari biraz dar iki tane var ikiside saten biri mor biri Zümrüt yeşili burdan fotoğraf atmayi bilmiyorum istersen instadan falan atabilirim
hanimefendi Haticenurun_annesi merhaba, kuyruksuz daha güzel de olabilir, kuyruk kısmında yırtık oldu… eğer beğendiysen bir mama parasına senin olabilir sevgili anne… sevgiler
Haticenurun_annesi Prensesannesi-12 merhaba canım https://mutluresim.com a girip fotoğrafi ekleyip çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırma gerekiyor mesajlara yani
Haticenurun_annesi Humaybars213 diğerlerinin fotoğrafını da atsanız size zahmet bide fiyat bilgilerini
hunilimomy Fundadeger https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
hunilimomy Fundadeger Sevgili annemiz forum kuralları gereği farklı uygulamalara yönlendirmek yasaktır. Ancak fotoğraf ekleyerek satış yapabilirsiniz. Dolap hesabına direk yönlendirme yapamazsınız. Hesabınızı fotoğraf ile birlikte yazabilirsiniz. İyi forumlar 🎈
bbbnnndzf Haticenurun_annesi https://mutluresim.com/images/2023/10/06/nHfuYz.jpg. 1 kez giydim sadece
Haticenurun_annesi Annelikizli güzelmiş canım ben böyle tüllü istemiyorum ztn kilo var beni daha kilolu durdurur diye teşekkür ederim 🤗