Elisaseleda teşekkür ederim sorduğunuz için 🌸 bütün herşeyi kaldırdım poşetlerim komşum vermişti o karışımdan 3 gün uyguladık kızımdaki kabarcıklar geçti ama çok kaşıyor heryerini gecede uyumuyor kaşımaktan psikolojim bozuldu iyce bu hafta sonuda uygulucam inşallah geçer 🤲🏻😔