Memlekete gittik geldik kızımda ufak ufak kaparcıklar çıktı sonra büyün vucudunu aldı kaç doktora götürdüysek uyuz bulaşmış dedi eşimde bende yok şuanlık ama 2 ay sonra bile sizde çıkabilir dedi kızımım heryeri kabardı kaşınmaktan uyuyamıyor avuç içi soyulmaya başladı tırnakları dökülüyor ne krem kullandıysak fayda etmiyor bu durumu yaşayan varmı 😔