PeekaBoo_ aynen bende öyle düşünüyorum şuan bizde istemiyoduk açıkçası ama Allah’ın bizim için başka planları vardır diye düşünüyorum hayırlısı olsun
Aslında çok yöntem denedik önce spiral taktırdım ama bana yaramadığını çok kanamam olduğu için çıkarmak zorunda kaldık doğum kontrol hapı kullandım oda adetlerimi düzene sokacağı yerde hepten bozdu tek yöntem kondom kaldı onu kullanıyoduk yani desemki ilişkinin ortalarında kullandık hayır başında kullanıyoduk acaba birinde yırtık vardı ds biz mi farketmedik acaba diye düşünüyorum