Rozerinn bu ara korunurken hamile kalan o kadar çok duyuyorum ki vallahi bende korkuyorum şuan ikinci bir bebek planımız yok, uzun süre de istemiyoruz ama korkuyorum da. Bir yandan da Allah nasip etmişse vardır bir hayır ya öyle düşün belki bu bebek size güzelliklerle gelecek 🌸 bu arada ayıptır söylemesi hangi yöntemle korunuyordunuz?