yasee01 canım benim.. bizim doktorumuz bana şöyle demişti, ı zaman iki aylıktı kızım, a daha sabret yakında seni uyutucam :) üçüncü aya girince emme süre aralıkları artmıştı, gündüzde yine ortalama iki saatte tutsam da, geceleri onu uyandırıp emzirmeyi bıraktım. Ama iki ay daha erkendi yani bu ilk 3 aya yenidoğan dönenine yani pek bulaşmıyorlar buna ama 3. Ay dolduğunda doktoru artık bırakalım kendisi uyanınca emzir demişti. Benim kızım 4 saat kadar kesintisiz uyuyordu, hatta kızımın minik denolsa bir mama desteği vardı, mamayı içip yatar ise sabah uyanıyordu o sebepten mamayı asla gece vermddim, uyanıp beni emsin diye çünkü geceleri emzirmek sütün üretilme ömrünü uzatıyor.. kızım ortalama 3 ile 5 saat kesintisiz uyurdu üç aylıkken.. az sabır :) yavaş yavaş daha uzun uyuyorlar, şu anda sekiz aylık mesela gece yatmadan eşim mama vermiş biraz, 11 de uyudu saat şu anda 8 sive yeni uyandı :))))