Kızlar merhaba oğlum 52 günlük normalde 2 saat arayla emziriyorum gece de alarm kuruyorum bugün manyak gibi uyanamamisim alarma cocuk 4 saat aç kalmış ya o da hiç ağlamadı tesadüfen uyandim yemin ederim sabahtan beri üzüntüden öldüm ya bisey olur mu 1 kere oldu bu olay ama eşek gibi uyumuşum ya valla bundan sonra 2 dk arayla alarmı kuracam 10 kere çalsın