Panikatakanne inşallah en kısa zamanda araştırma hastanesine gideceğiz.yorumlara bakarak kendimi olumluya hazırladım. Hazırlamak zorundayım da gerçekten ilk haberi duyduğumda o kadar çok ağladım ki kolumu kaldıramıyorum. Canım çıkana kadar ağladım.bebegimi emziremiyorum, birsey yiyemiyorum, hareket edemedim. Bebegim için iyi olmak zorunda olduğumu güçlü olmak zorunda olduğumu o an hissettim. Bugün çok iyi hissettim. Buna yazılan yorumlar çok destek oldu .çok teşekkür ediyorum