madeinpelin mehsima 32. Haftada ya çalışabilir ya da çalışamaz raporu almanız lazımdı. Süt parası doğum raporunu sgk ya götürüp onaylattırsanız yatıyor
Mvzroglu mehsima bende öğretmenim bir yere başvuru yapılmıyor sadece doğum raporunuzu verip ayrıldıysanız kurumdan onlar zaten rapor bitiminde ve ya aylık olarak bildirim yapıyor raporlu olduğunuz için sgk da ödemesini yapıyor