Mvzroglu evet eğer kurum onaylar ise onayladığı raporlar ödeniyor. Bende sgk ile görüştüm isterseniz kuruma onaylatın dedi istmezseniz de rapor aüreniz bittiğinde ödemeniz yapılacaktır demişti. Ben hepsini tek seferde almak istediğim için onaylatmadım toplu almak daha çok işime yarayacak çünkü