Salih0544 Adasu18ruzgar18 öyle miymiş🙈 bundan sonra daha çok konuşmamız lazım o zaman☺ikizin mi var canım
NaimeYilmaz Çok güzel oluyor ama dimii😊 İstemsizce söylediğine inanmıyorum sonucta siz annemm diye sevmeseniz o kelimeyi ağzında döndurmeyi nasıl öğrenecek ? Benim oğlum da ağlarken anniii diye ağlıyor ama sadece ağlarken bence bize anne diyorlar bitti nokta 🙄 😅
OlgaArslan NaimeYilmaz yine size annii diyo bana ııınnee diyodu şimdi baba diyo bana bile baba diyo çocuk nasıl görüyosa artık beni 😂
deletedmom4842 OlgaArslan Al işte bunu eşime anlatsam daha da hevesleniyor şimdiden hece hece oğlana baba dedirttirmeye çalışıyor 😊
OlgaArslan deletedmom4842 benim kızım babayı sık göremediği için çok düşkün şu an 9 aylık ve oyun oynarken telefonum çaldığında hatta birisiyle konuştuğumda bile suratıma bakıp baba diyo 😄
Egemm Salih0544 Benimkide su 3 bucuk aylık yaklaşık bi aydır anne diyor ama tavi bilinçli degil yani😊Olsun bu da yeter
Arven10 Salih0544 gerçekten çok güzel duygular benim de aklım gidiyor benimki anne dede lalala geçen gün babıldıyordu evet haklısın kızım dedim Eeet diye karşılık veriyor tam şapşikler Allahım hepsini korusun analı babalı büyütsün 🙏