Salih0544 Kızlar asıl heycan burdaymış bilinçli söylemesede birşeyler söylemeye çalışıyor ve ilk anne kelimesi çıktı ağzından iki gündür de baba gibi birşeyler söylüyor aklımız yerinden fırlıyor ne güzel bir duyguymuş bu ya Rabbimm...😍😍😘😘❤💙
israks Salih0544 benim kizim 2 aylik aglayarak anne meme baba dedi bir kac kez tabikide bilincli degil 😁
Defneninannesi Salih0544 Benim kızımda şuan 4 ay 12 günlük 1 aydır filan anneye benzer şekilde sesler çıkartıyor. Ben sürekli annem diyorum acaba ondan mı bilmiyorum ama dediğiniz gibi bilinçsiz bile olsa mutlu oluyoruz. Bir kere babbab dedi eşimin yanına bi gelişi var :))
Adasu18ruzgar18 Salih0544 benimkilerde 5 aylık bizimkilerde öyle rabbime şükürler onlar böyle şeyler diyince bizim yavaş yavaş tane tane onlara cümle kurmamız gerekiyormuş Dr muz dedi daha çabuk öğrenme ve konuşmasını sağlıyormuş
deletedmom4842 Belisss Bu onların istemsiz şekilde söyledikleri şey zaten artık agu zamanları geçti daha fazla kelime katıyorlar araya bana bariz anne dediği zamanlar oluyor ama bu onun farkında değil bir şeyler söylerken arada bunlar da çıkıyor ağzından.
Belisss deletedmom4842 benimkide 50 günlük bazen ağlarken anneye benzer bişey dıyo onda bile mutlu oluyorm 😂
deletedmom4842 Belisss Kesinlikle eşim araştırmış genelde bebekler ilk baba dermiş daha kolay söyleniyormuş şimdi ona taktı kafayı bana kalırsa ilk anne demeli yani bizim hakkımız 😂
arasmom deletedmom4842 @Belisss bırakın kızlar baba desin işi olunca baba diye bağırır babası bakar ben baba demeyi öğretcem 😄
deletedmom4842 OlgaArslan Al işte bunu eşime anlatsam daha da hevesleniyor şimdiden hece hece oğlana baba dedirttirmeye çalışıyor 😊
Salih0544 Adasu18ruzgar18 öyle miymiş🙈 bundan sonra daha çok konuşmamız lazım o zaman☺ikizin mi var canım