Nrgngr sena2301 karşısında oyun yaparak kitap göstererek şarkı söyleyerek denesiniz mi bizimki de ağlıyor böyle böyle oyalamaya çalışıyorum sevdiği oyuncakları gösteriyorum
Nacikkk ezgisuu0101 canım daha bebeğin çok küçük benimde oğlum 6.5 aylık oda huysuz sürekli kucak ilgi istiyor ama inan açmıyorum neyle alışırsa öyle gider başka bir meşgale bul inan oyalansın diye o kadar çok şey aldım ki dün akşam su yatağı gibi bişey aldım şimdi onunla oynuyor eminim yarın sıkılacak başka bişey daha alacağım ama tv olmaz ya sonra pişman olmak istemiyorum
askevlat07 Kızlar nolucak alt tarafı 6 aylık boşver in izlesin kimse kimseye karışamaz sonuçta annesi o, nerdeler acaba izletsin olucak diyen kesim çok merak ediyorum, izletmeyin diyen postlardan sıra sıra dizilirler ama izletiyorum diyen postlarda yoklar 🤔😉
Nrgngr askevlat07 tabiki kimseye karışamayiz burada soru sormuş bizde kendimizce cevap veriyoruz isterse sabahtan akşama kadar açsın ucu bize dokunmuyor . Buraya post açmaya gerek yok o zaman böyle cevaplar geleceği belli
PamukPrensesannesii Sevensevilen 2-3 ay sonra ‘bebeğim babıldamıyor’ postu açar 😊 merakla bekliyoruz 🙏
ezgisuu0101 şöyle bir genel yorumlara baktım da arkadaslar napabilirim bende sağlıkçıyım ve benim çpcuhum akşama kadar 10 dk dahi uyumuyor? eşim yok baika türlü nasıl oyalayabilirim burada hepiniz pedagog kesilmişsiniz
aysuuyenihayat ezgisuu0101 sen kimseye bakma kuzum evet zararlı bunu sende çok duymuşsundur bende çok duydum ama herkes ne çektiğini kendi bilir. Kendi çocukları kitapla oyuncakla oyalanıyo diye her çocuğu aynı sanıyolar. İzletiyosan da kendine izletmiyosan da Allah bebeğini sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻
Aysegul93 ezgisuu0101 o zaman sorma yani kendin çözümü bulmuşsun insanlara neden kızıyorsun pedagog kesilmeye gerek yok çoğu cocukta görüyoruz zararlarını. Tv ekran kötüyken iyi mi diyelim senin vicdanın rahat olsun diye
CmreKSidar ezgisuu0101 ee izlet o zaman ne soruyorsun tepki alıncada hemen cirkeflesiyorsunuz ya benim kızımda 6 buçuk aylık kolik bir bebek bir saniye bensiz durmaz sürekli kucak ister 6 buçuk aydır bizim evde tv açılmıyor bahaneler arkasına sığınmayın
Zlm ezgisuu0101 su an bunu yapiyo olması unutmayacagi anlamına gelmiyo 6 aylık çocuk ya kimse yok evde yemek yap çamaşırını yıka diyen yok kendinize kadar yapacaksiniz sadece köy kanguruya öyle yap anakucagina koy yere koy oyuncaklarını diz etrafına. 6 aylık çocuğu bile oyalıyamiyosaniz bu çocuk büyüyünce bütün gün TV karşına koyarsınız hoş zaten bu gidişle bağımlı olacak tv ye gittikçe daha çok istiyecek sizde agliyo tek başımayım diye acicaksiniz
ezgisuu0101 Mericcc uyanık kaldığı süre az mı ? nereden bu kanıya vardın gün içinde 10 dk dahi uuymuyor?
Mericcc ezgisuu0101 uyku düzeni oluşturmakla başlayabilirsiniz öyleyse. Nette var hangi ay kaç saat uyanık kalır ona göre düzen oluşturabilirsiniz.
susunbebekuyuyo ezgisuu0101 pedagogların önerdiği yaşı x10 dakika yani 1 yaş 10 dakika 2 yaş 20 dakika gibi maksimum o da 0 ekran devam etmenizi öneririm bomboş bir kara kutu tv telefon izleyen çocuk agresifleşiyor öğrenme güçlüğü çekiyor okullarda bile fark ediliyor çok fazla tvye maruz kalan öğrenciler uyum sağlayamıyorlar bebeğiniz çok küçük ona bu kötülüğü yapmayın lütfen 4 ve 2 yaşında kızlarım gerçekten 0 ekran devam ediyorum artık vicdanım kafam çok rahat ben nasıl yaptım bu kötülüğü çocuklarıma beyinlerni bomboş bir ekrana bağladım inanamıyorum
poyrazssmomms susunbebekuyuyo bazen ben de açıyorum ama açtığım şeyler renkler şekiller hayvanlar sayılar vb oluyor anlamadım şey bunlar nasıl davranış bozukluğu yapabilir ki🤔
susunbebekuyuyo Nrgngr bunun ayrı bir post olarak paylaşılıp sabitlenmesi gerek bence çok güzel anlatılmış 👏🏻
Sontvbukucu ezgisuu0101 6 aylik bebek napti da tv açıyorsun hem de 2 3 saat ? Kalkip takla mi atiyor. Mutfak tezgahına mi çıkıyor. Kapıya mi tırmanıyor? 2 yasina gelince 24 saat izler bu gidiste. Sonra bisey olup olmadığını sen bize söylersin.
Sontvbukucu Nrgngr ucu bize dokunmuyor Hayir dokunuyor. Eninde sonunda bizim çocuklarımızla bu cocuklar bir araya geliyor sonra tableti olmayan cocuk benim niye yok herkes izliyor bana tablet alin diye yırtınıyor. Baska bir suru örnek verilebilir. 1. Sınıfta sinif arkadaşına porno izleten mi dersin örneklerin ucu bucağı gelmez. 0-3 yas ekran kullanımı cocugun zihin gelisimi açısından sagliksizdir. Kim ne derse desin. İzleten de gidip kendini sorgulasın.
Nrgngr Sontvbukucu 1 sınıfta porno mu şok içinde okudum şuan doğru haklısınız Allah korusun evlatlarımızı hayırlı insanlarla karşılaştırsin 😪🤲🏻
Gzdnr17 ezgisuu0101 1 yaş ikizlerim var ve sıfır ekran Gelişimsel olarak maalesef negatif yönleri var geç konuşma huysuzluk vs Benim ikizlerim şu an konuşuyorlar kelime dağarcıkları çok ileri
merveklhlgl Gzdnr17 merhabalar yazınız dikkatimi çekti benim de ikizlerim var bende ailemden Farklı şehirdeyim tek bakıyorum çok zorlanıyorum gerçekten nasıl oyalıyorsunuz gün içinde kelime dağarcıklarını geliştirmek için kitap mı okudunuz sürekli
Gzdnr17 Nrgngr şahane bi yazı olmuş çevremdekilere bunları anlatmaya çalışıyorum ama maalesef anlamıyorlar ikiz evlatlarım var asla ekran göstermiyorum bana abarttığını söylüyorlar fakat 1 yaşındalae ve kelime dağarcıkları inanılmaz ileri 🙏🏾
Nrgngr Gzdnr17 bende açmamaya gayret gösteriyorum geçen dip temizlik yapacağım için biraz açtım ve bu yazıyı gördüm Allah’ım dedim ben ne yaptım ne olursa olsun ev işi kalsın gerekirse ama evlatlarımıza bu kötülüğü yapmamalıyız.