Mrtlh bazen ben de düşünüyorum liseden 1 tane kurstan 1 tane gerçek dostum dediğim insan var onun harici nadiren mesajlaştığım bir kaç eski arkadaş. Yeni ortamlara girsem dahi sarmıyor, kimseyle hayatımı paylaşmak istemiyorum. Sanki o liseli deli zamanlardaki kadar insanlara tahammülüm merağım hevesim yok ve gelmeyecek gibi. İki ev değiştirdim komşum olmadı gelen giden olmadı ben de asla kimseye tanışmaya gitmedim hatta bazen kaçtım bile. Akraba kuzen ortamları bile eski tadı vermiyor ki zaten çoğunun kötü yüzünü görüp kendim uzaklaştım. Biraz da pandemi dönemi kapanmada insanlar yalnızlaştı ve buna alıştı gibi geliyor. Eski kalabalık aile ortamları şuan başımı ağrıtacak kim uğraşacak düşüncesine dönüştü. Ne bileyim ya garip.. ama yanlız değilsin.