Nnnnwel bacım bende çok çektim Allah yardımcın olsun. En en başta katı hiçbişey yemiyeceksin sadece sıvı beslenmen lazım oradaki yaranın iyileşmesi için . Bende çok doktra gittim ameliyatla bile tekrarlar dediler ölüyordum artık acıdan ağlıyordum . Sonra bir doktora denk geldim daflon hap ile anuflex pomad krem verdi yeniden doğdum sanki Allahıma bin şükür kurtuldum ama dediğim gibi çorba salata vs yiyip bol bol su içmen gerekiyor makatın zorlanmaması için