sevo05 yok olmadı. Belirtiler de 15 günde geçti doktorum pskolojik olduğunu söyledi. Normalde 10/6 olan tansiyonum 13-7 olarak kaldı. ( doğum sonrası tansiyon dedi doktorum. 13-7 de normal olduğu için alışacağımı söyledi ve öylede oldu alıştı bünyem) baya zorlandım orası ayrı.