Ulucunannesi Sezeryan oldum 2 ekimde. Tansiyonum yüksek baş dönmesi ve mide bulantım var su içsem bile midem bulanıyor. Sezeryan olup aynısını yaşayan var mı? Fikri olan. Lahusalıktan dolayı ağlayıp duruyorum.
Alaucar Ulucunannesi bi an önce dahiliye gidin gebelikte oluşup sonrasında devam eden hipertansiyon sorununuz olabilir bendede öyle oldu dogum esnasında 24 leri gördük
Zeytin-gozz1 Alaucar yüksek tansiyonla ilgili ne şikayetleriniz vardı acaba? Malesef bende hamilelikte yüksek tansiyonla çok uğraştım ama doğumdan sonra hiç takip etmedim.
Ulucunannesi Alaucar hamilelikte yüksek tansiyon sorunum yoktu ki. Doğumdan sonra oldu sezeryandan sonra yaşayan var mı işte onu merak ediyorum.
emreozdemir Gebelikte tansiyonunuz düzenli ölçülüyor muydu? Sezaryen hipertansiyon yapmaz spinal anestezi birkaç gün boyunca hipotansiyon yapar o süreçte kahve içmeniz önerilir acaba kahve fazla mı tükettiniz ?
Ulucunannesi emreozdemir evet ölçüyordum benim standart 10/6 tansiyonum. Dün ve bugün 12/7 tansiyonum ve baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum. Su içsem bile fenalaşıyorum. Belden uyuşturmalı sezeryan yapıldı. Günde bir kahve tükettim. Gerçekten ölmek gibi çok kötüyüm
Gamzosgamzos Ulucunannesi 12/7 yüksek tansiyon degilki Benim ilk gebeligimde tansiyonum vardı gebelik tansiyonu doğumdan sonrada bir süre devam etti doktor ilaç başladı 17/10 ları gördüm çok şükür sonra kendi kendine geçti
emreozdemir Ulucunannesi bence kadın doğum doktoruna kontrole gitmelisin normal tansiyonun 10/6 bile olsa 12/7de bu kadar şiddetli bi semptom beklenmez altta yatan başka bir sebep olabilir
Ulucunannesi Gamzosgamzos biliyorum normal sayıldığını ama bana normal değil işte benim normalim 10/6 ne yazıkki 12/7 olması beni zorluyor
Eliz5757 O normal canım bol bol kafein tüket kahve iç parıl iç yatıştır anestezi etkisi benimde öyle olmuştu geçti 3 5gün sonra
Ulucunannesi emreozdemir kontrole gittim Bugün tahlillerde hiç bir sorun görmedi tansiyon normal tansiyon sayılıyor bana göre fazla olsada. Hiç birşey demedi.
Gamzosgamzos Ulucunannesi anladım canım geçmiş olsun uykusuzluk yorgunlukta tetikler bol bol dinlenmeye çalış
sevo05 Ulucunannesi Aynı durumu yaşıyorum. Bende artık panik atağa çevirdi. Akşam vakti oldu mu çıkıyor. Bayılacak gibi oluyorum. Bu seviyeye ilaçta başlamıyorlar. İki ay oldu doğum yapalı hala düzelmedi. Gözlerime dahi vurdu.
sevo05 Ulucunannesi Çok iyi anlıyorum bütün hayat alt üst oluyor devamlı bir şey olacak korkusu. İnşallah zamanla düzelir 🙏🏻 eski halini özlüyor insan
Grupyildizi Panik atak var sizde heralde kansiz kaldiysanizda olur tansiyonununz yukselde.kulakta ugultu olur anlarsiniz o cok kotu oluyo sizi uyku duzeni bozuklugu yoruyorda olabilir
Grupyildizi Ulucunannesi yani bencede ondan umursma kuzum umursamazsan gecicek emin ol onemsersen buyur bak tahlillerinde iyi cikmis bu hastalik boyle olmuycem sonucta de gec