Aysenur348f bizimde aynıydı ama üniteden düştü 16 aylıktı . İnan sana sarılmayı çok isterdim şuan o günler aklıma geldi agliyarak yazıyorum . İlk olarak bir yazma ile kolunu yukarda tuttum bebeğinin düşmemesi lazım ki kemikler birbine kaynasın . Bittikçe antibiyotik kullandım haftada pztesi Çarşamba cuma pansumana gittik 15 gün sonra dikişe giittik 1 ay sonrada demirlerini ve alcisini çıkardık doktorumuz çok iyiydi içini rahatlatmayana kadar bırakmadı eğer hareketlerinde sıkıntı varsa fizik tedaviye yonlendircegini soyledi ama çok şükür ona ihyatiyaci kalmadı yarası henüz iyilesmedi yara bandıyla muahafaz ediyorum . Sizin tek çocuk mu bilmiyorum ama yanından hiç ayrılmayın ki düşmesin kolunun üstüne . Ben hep diyordum ki kırıldı benim suçum değil ama kaynamazsa benim suçumo yüzden temizlik iş güç hiç düşünmeyin lütfen hep yanında durun 🙏🙏