rainayaz ben çok geç ayırdım 3 yaşında şuan maalesef odamıza geliyor sürekli 1 hafta oldu ayıralı ama alışamadı beraber odasını hazırladık süsledik alışsın diye ama ilk etapta odasında uyumak için ağlıyor sonra gece 2-3 gibi odamıza geliyor çok zorlandık,erken ayırmamamın nedenleri vardı imkanım olsaydı o zaman muhakkak erken ayırırdım belki 3 -4 aylıkken değil ama 1 yaşına kadar muhakkak alıştırmaya çalışırdım.