rainayaz Ben 6 aylıkken ayırmıştım, şuan 9 aylık oldu. İlk zamanlar bende korktum. Kalkıp bakmak istiyo insan iyi mi diye? Önce kamera açtım ama sonra şunu farkettim her gık demesinde kalkıyorum yani o geri uyuyomuş. Sonra kapattım kamerayı o gece 2 kere uyandı gerçekten😂 meğer ben o uyandı sanıyormuşum. Sizinki de öyle olacak emin olun ki daha büyük sizde o da çok daha rahat uyuyacaksınız. Duyma olayıda gerçekten annelik başka bişey hemen duyuyorsunuz. Hemen alışır inşallah 🫠