Eflin_n Elf_moms çok doğru. Olan bize oluyor. Her anne bebeği için en iyisini ister zaten. Önemli olan mama veya meme değil. Sevgiyle ve sağlık ile büyümesi..🤲🏻🥰
Eflin_n Ooozzzgggeee çok teşekkür ederim. Cidden elimden geleni yaptım, yapıyorum ve yapacağım da her zaman inşallah. Önemli olan bu, varsın mamayla büyüsün. 🥰 sağlıklı ve sevgi dolu bir bebek olsun da☺️🤲🏻