Merhaba.. bebeğim 4 aylık oldu. Bende meme ve mama şeklinde ilerliyordum. Ama sadece akşamları 1 kez mama veriyordum. Fakat kilo alımı as olduğu için doktor mamaya ağırlık verelim artık dedi. Nedense mama verdiğimde vijdan yapıyorum sanki yanlış bir şey yapıyormuşum gibi.. halbuki ne var öyle de böyle de büyüyorlar. Sanırım hep çevre etkisi bunlar ☺️ bu içimde ki huzursuzluğu nasıl bir kenara bırakıcam ya😪