Mucizemmmn MelekTF evet adetim düzenli 3 gün gecikti ara ara kasıklarımda batmalar oluyor sadece oğlumda da öyle olmustu
MelekTF Mucizemmmn bende 2 kez kimyasal gebelik o yüzden az çok biliyorum, kimyasal gebelik büyük ihtimalle, ben dış gebelik de gecirmiştim kimyasal gebelik olduğunda sevinirdim en azından kimyasal gebelik dşye, canınızı sıkmayın çok gecmiş olsun
Mucizemmmn seymakr çok yeni olduğu için kese gorunmemesi normal dedi doktor ama bencede kimyasal gebelik artışı baya az
Mucizemmmn Zlhaanne burda randevusuz hiç bakmıyorlar sağlık ocağında bir gün sonra çıkarıyor kan tahlilini ozellerde 300 400 arası istiyor
minniks Mucizemmmn aynı yerdemi verdiniz tahlilleri laboratuarlar degisik olunca sonuclarda degisebiliyo