Mucizemmmn Merhaba benim beta hcg 39 çıkmıştı 2 gün sonra 43 cikmis normal mi acaba adetim 3 gün gecikti sadece korkmalı miyim acaba
Zlhaanne Mucizemmmn şuan düşme yok ama artması gerekti düşerse kimyasala döner bı 2 gün sonra tekrar verin bakalım articak mi dusecekmi ben 7.7 ile öğrenmiştim dayanamdim her gün kan verirdim
ceriio Mucizemmmn artış düşük duruyor en az %66 oranında artış olması gerekiyor 64 falan olmalıydı, kimyasal gibi duruyor. Hakkında hayırlısı versin rabbim 🤲🏻
seymakr Betulsark hayır kimyasal gebeliklerde de yükselebiliyor. Gebelik için 2katına çıkması gerekiyor doktor kontrolunde kese görünmesiyle ya da tahlil takibiyle kesinliği anlaşılır
Mucizemmmn Meovvmeovv bende öyle biliyorum doktor artışıni beğenmemiş 2 gün sonra tekrar kan istemiş anlamadım bende
Meovvmeovv Mucizemmmn aynen iki gün sonra iki kat artmazsa büyük ihtimalle kimyasal gebeliktir adetle sökülecektir
Betulsark Benimde her zaman iki katı artmamıştı ilk öğrendiğimde 130’du iki gün sonra 250 olmuştu ve çok sağlıklı bir gebeliğim ve çocuğum oldu doktorunuz ne dedi acaba
Zlhaanne Mucizemmmn Allah gönlünüze göre versin sabredemiyorsan bugün birdaha ver az çok anlaşılır zaten düşme varsa kimyasal olur yükselme varsa tutynuyordur
Mucizemmmn Zlhaanne burda randevusuz hiç bakmıyorlar sağlık ocağında bir gün sonra çıkarıyor kan tahlilini ozellerde 300 400 arası istiyor
Mucizemmmn seymakr çok yeni olduğu için kese gorunmemesi normal dedi doktor ama bencede kimyasal gebelik artışı baya az
MelekTF Mucizemmmn adetleriniz düzenliyse ve adet döneminiz gectiyse kimyasal gebelik olma ihtimali çok yüksek
Mucizemmmn MelekTF evet adetim düzenli 3 gün gecikti ara ara kasıklarımda batmalar oluyor sadece oğlumda da öyle olmustu
Tbiolt Mucizemmmn kimyasal gebelik gibi görümüyor ama tabiki korkulcak birşey değil vücudun daha iyi bir gebeliğe hazırlandığı için yanlış gören şeyleri engelliyor yani benimde böyle devam etmişti bir ay sonra tekrar hamile kaldım belkide başka birşeydir doktora görünmek lazım