mavilimsi bence fayda görürsünüz ama şöyle bir durum var. Hipotiroitte, hipertiroitte, haşimatoda, nodülde hep farklı dozlar kullanılıyor. Ayrıca yanında magnezyum klorür, selenyum, Demir gibi takviyeler alınması gerekiyor. Yani doktor kontrolünde kullanmakta fayda var. Örnek ben başka %5’likten 5 damla alıyordum, tahlillerimi kontrol edip, 12 damlaya çıkardı. Sonra hamile kalınca 1 damla devam ettim. Doğum sonrası şimdi 1 ay ara verdik ve 16 damlaya geçtik. Yanında baya bir şey alıyorum.