amines en önemlisi iyot kullandım. Ama bu doktor kontrolünde olmak zorunda. Çünkü hipotroitte, haşimatoda ve diğer çeşitlerde, doz hep farklı. Benimkinde çok yüksek doz gerekti. Yanında bir çok takviye aldım, ilaç değil. D & C vitamini, curcimin, magnezyum, omega 3, demir. Beslenmeden en önemlisi gluteni ve süt ürünlerini çıkardım. Gluten ve tiroit hücreleri birbirine çok benziyormuş. Bağırsakta geçirgenlikleri varsa, çok sağlıklı bir mikrobiyatanız yoksa, vücut glutene saldıracağım derken kendi tiroitine saldırıyor ve işte otoimmune dedikleri bağışıklık sistemi hastalığı oluşuyor. Sonra en önemlisi bağırsak onarımı, bolsa et suyu içmek ve fonksiyonel beslenmek. Bunların hepsini doktor kontrolünde yaptım.