simonettavespucci 33 aylıkken ikili cümle kurmaya başladı fakat cümle kurma sohbet aşamasında değildi sadece kendi isteklerini anlatıyordu bir ay sonra bu ne bu ne diye sorular sormaya başladı üç yaşında neden sorularını sormaya başladı ve sohbet aşamasına geldi 2,5, yaşındayken dört ay ergo terapi aldırdım fakat bir ilerleme olmadı Ergo terapistimiz bize dil terapisi almamız önerdi ve ergo terapisini bırakıp dil terapisi almaya başladık o zaman daha çok fayda gördük bir ay sonra beş yaşında olacak hiç ergo terapi aldırmadım hiç flortime aldırmadım gelişimsel dil bozukluğu adı altında raporumuz var haftada bir gün yaklaşık 3 saat özel eğitim alıyor haftada iki günde hareket eğitimi alıyor psikiyatrimiz ergo terapi ve flortime ise hareket eğitmenin daha iyi olacağını söyledi gerçekten de çok iyi geldi