Sanismelik anladım ben de evden çalışıyorum ama olabildiğince erken kalkıp, bebek uyuduktan sonra da çalışıyorum. 12-1 gibi yatıp 5-6 gibi kalkarak çözdüm ben. Destek almadan çalışmak çok zor. Eğer bütçeniz uygunsa çevrenizde lise üni öğrencisi bi oyun ablası bulabilirsiniz çok faydası olur. Hem o harçlığını çıkarır hem de 1-2 saat oynarlar siz de işlerinizi halledersiniz. Zararın neresinden dönersin kâr 3-4 yaşlarında oyun grubunda iletişim bile kuramayan çocukları gördüm ekrana sürekli bakmaktan kimseyle oynamak bile istemiyorlar. Günlük 1-2 saat kaliteli vakit geçirin farkı göreceksiniz