Bende 28 günlük bebeği başından beri silikonla emziriyorum. Avent kullanıyorum. Wee olanı ememedi nedense. Hastanede ilk emzirmede de, hastanede kaldığımız sürede de yavrum hiç alamadı. Göğüs ucum çizgi şeklinde. Silikonu takınca belirginleşiyor. Bende denedim bir iki kere silikpnsuz vermeyi ama ağzını bile kapatmıyor silikon uç olmayınca. Çünkü emmeye başlayacağı zaman önce damağına değiyor uç. İlk doğduğunda ememediği için hastanede mama verildi biberonla. İlk bir hafta meme reddi yaşadık. Emzirme danışmanı çağırdım o şekilde aşabildim. O yüzden riske edemiyorum şimdi silikonsuz vermeyi. Hem mama takviyesi de yapıyoruz. Biberon ucuyla silikon uç benziyor. Öyle emiyor ikisini de. Kaç doktora, emzirme danışmanımıza da sordum. Silikon uçla sorunsuz emzirebilirsin dediler. Belki bebek istemeyebilir dediler. Ama inşallah önümüzdeki aylarda bende kurtulmak istiyorum bundan. O kadar takmışım ki dün gece rüyamda tenimden emdiğini gördüm. İnşallah gerçek olur bi gün 🤲🏻