Motherxxx canım bende ilk doğum yaptıktan sona 2 ay silikon üç kullandım , meme ucu olmadığı için kısa vade de kurtarıcı ama uzun vadede çok zararı oluyor bebeğin çene kasları güçlenmeye başlayınca kendi memeni vermeye çalış sürekli dene en sonunda tutmayı başarıyorlar , ben silikon üç yüzünden mastit oldum , silikon sebebi ile aslında tam enemiyor bebekler