eylulguvenir Benım arkadaşım sızınkı gbı göğüs ucu olmadığı ıcın sılıkon uçla vermısler bebek onunla emıyordu ben zıyarete gıttıgımde, 5 günlüktü. O gün akşama kadar uğraştık bebegın ağzına memeyı sokmak için Göğüs ucunun olup olmaması ıle alakalı değil bebegın emmesı. Arkadaşımda deneyımlemiş olduk. Bebegı tutmayı yanlış yaptığını farkettım ve düzelttıgımız anda bebek emmeye başladı suan 15 günlük ve sıkıntısız emıyormus. Sıze taraf edeyım deneyın ıstersenız .bebegın altında emzirme mınderı olursa çok rahat edersınız önce bır kırlentte olur. Ornegın sağ memeyle emzıreceksenız sağ elınız boş olsun bebegı sol el ıle tutun. Sağ el parmaklarınızı sıgara içer gbı yapıp memeyı arasına kıstırın. Kıstırmısken bebek ağzını açtığı anda ağzına sokun. Ucunu degıl renklı olan bölgeye kadar hepsını sokmaya çalışın kıstırarak soktugunuzda sıkıntısız oluyor. Vakum gbı tuttuğunda tmmdır