eylulguvenir Kızlar merhaba iyi akşamlar, 4 günlük bebeğim, göğsümün ucu yok diye silikon uc taktım hastanede. Bebeğim de ona alıştı şimdi bırakamıyoruz. Nasıl bırakabilirim silikon ucu. Kalın yani ağız yapısını bozmasından korkuyorum
Mevos1423 Hariybo aynen katılıyorum ben 4 ay onunla emzirdim sakin ve keyifli olduğu sürelerde bıraktık sonra gündüz kestik gece devam ettik sonra tamamen kestik daha çok küçük emmeyi tam beceremiyorlar aç kalma ihtimali olur o da sarılık yapar acele etmeyin eylulguvenir
Fundayavuz Benimde öyleydi ben gece emzirirken bebeğim uykulu halde öle vermeye başladım sonrada alıştı
abisininbebegi Mevos1423 göğüs ucu çıktımı.peki bizde ,40 günlük olduk göğüs ucu yoo o yüzden devam ediyorum sililona
Biricikalperenim Mevos1423 içiim rahatladı ne yapsam olmadı arada vermeye calısuçıyorum aglıyor zamnaa bıraktım
Ysalvatore eylulguvenir benim kızım şuan 19 aylık hep silikon ucla emdi hiç bıraktıramadim.ne yaptıysam ama öyle ağız bozma falan bı zararını görmedim
kalendermesrep eylulguvenir 25 günlük bebeğim var. Ben de kullanıyorum. Üretene dualar ediyorum. O olmasa anne sütü alamayacaktı belki. İnşallah zamanla bırakır yavrular. Ağız yapısını da bozmaz merak etmeyin. Philips avent in ya da mamajoo nun silikon ucunu tercih edin yumuşak olsun.
spirit_of_salt eylulguvenir silikon uç ağız yapısını bozmaz. Çevrenizdeki kişilerden silikonla emmesi konusunda olumsuz yorumlar duyabilirsiniz. Endişelenmeyin. Önemli olan ne ile emdiği değil zaten. Amacımız bebeğin anne sütü alması. Alıyor mu alıyor. Bebeğiniz göğüs ucunuzu çıkaracak kadar kuvvetli değil henüz. Silikon uç ile emdikçe göğüs uçlarınız çıkacak, o zaman beslenme esnasında ucu çıkararak deneyebilirsiniz. Ama huzursuz olur ve emmeyi sürdürmezse zorlamayın. Zamanla kendisi bırakacaktır ya da öyle emmeye devam edebilir hiç sorun değil.
Nevarebeka1 eylulguvenir bende 1 ay kadar onunla emzirdim iyi ki almışım tutamayacakmıs yoksa arkadaşlarında dediği gibi çenesi kuvvetlenince önce birini sonra diğerini bıraktırdım
eylulguvenir Hepinize çok teşekkür ederim baskı yapıyor ailem çevrem sanki ben bebeğimin kötülüğünü istiyormuşum gibi konuşuyorlar cevaplarınız iyi geldi bana. Önemli olan anne sütünü alması yani ağız yapısını da bozmuyorsa ne sorun var ne güzel lıkır lıkır anne sütü içiyor çok şükür
Feyzafeyzafeyza eylulguvenir çevreyi dinleme lütfen bırak bilgisi varsa doktorsa uzmansa dinle onun haricinde sadece doktorunu dinle. Benim kayınvaldem de ilk gördüğünde doktor kaç gün emer dedi. Bende 3 gün emer beşinci gün bırakır dedim bir daha sormadı aman ya. Sen annesin sen bilirsin bebeğini.
aybars23 eylulguvenir ilk oğlumu onunla 9 ay emzirdim şimdi 10 günlük bebeğim var onuda onla emziriyorum bu seferki daha rahat ilkinde sertti bu baya yumuşak ondan rahat tutuyor bebeğim
Feyzafeyzafeyza eylulguvenir bende silikon uc kullandım emerken birden çıkarıp göğsümü verdim bazen emdi bazen emmedi derken 4 buçuk aylıkken birden bıraktı silikonu birden ama. Sende her emmenin ortasında silikonsuz dene özellikle geceleri.
Hemsire213116 eylulguvenir canım eteafindakilerin yorumlarına aldırış etme henüz çok küçük sarılık roski geçsin silikonun ucunu önce küçük bir kesik le başla sonra biraz daha kes sonra biraz daha meme ucunu alacaktır sonra tamamen çıkar silikonu. Silikonun sert bı silikonsa riskli ama
Mevos1423 abisininbebegi evet çıkıyor benim ki dümdüzdü ki sağ göğsümde tam göğüs ucundan operasyon geçirdim ona rağmen o bile çıktı endişe etmeyin sık sık deneyerek oluyor silikonu bırakmak ama şuan küçükler tutmaması normal çene kuvvetlerince hemen bırakıyorlar
cicekannesi12 eylulguvenir ben 2 ve ya 3 aya kadar o aparatla emzirdim ve emzirirken çok üzülüyordum ten teması yok diye çok şükür beni zorlamadi ben mememin uç koyu olan kısmını küçültüp ağzına veriyordum kavraması rahat oluyordu ama zaten kızımda çok yardımcı oldu sanki hep o anı bekler gibi tuttu 😂 kolay gelsin size 🩷
gokturkasli eylulguvenir ah ah benimdr yok slikon uc kullandim. Cok az kullandi artik. Sagip veriyorum 1 aylik olmaya az kaldi sen enjektorle gogus ucunu cikartmaya calis yada slikonla devam. Et en azindan sagmiyorsun bir sey olmaz slikondan