niHanzade Minikyavrumbenim geçmiş olsun bizim doktorunuz bitkisel şurup önermişti, aspinatura. İsterseniz bir araştırın
Hadianne Minikyavrumbenim biz de de vardı 3 gün keçi boynuzu özü verdim sabah aç karna sabah akşam da hava verdim tamamen geçti şükür bulabilirsen keçi boynuzu pekmezi de öksürüge çok iyi gelir