-Kuzika- hmm anladım bende korktum böyle sinek ısırığı gibi olup kaşınınca acaba krem işe yaramadı mı diye, kremlenip yıkanalı 3 gün falan oldu heralde, bebeğimin karnındakilerde hafif kuruma olmuş gibi kabuk kabuk olmuş sanki, bende de kırmızı beneklerden var hala tek tük