Biz de uyuz olduk yenidoğan beneğime de bulaştı her yeri döküntü kızarık çok kötü ya cildiye aile boyu losyonla ilaçlanmanız gerekiyor dedi ilaçlandık geçmedi yine hafî biz kaşıyıp rahatlıyoruz ama bebek öyle deil ara ara şiddetli ağlıyo kolunu falan sürtmeye çalışıyor yazık napıcağımı bilmiyorum