hayalperest2310 vermeyip bebeğin acı çekmesini mi izliycez , canım her dr un dediğine inanma bebeğim 3 aylıkken çok kötü hastalandı dr ventolin ve cortair vermiş buharla ver diye bebeğime onları verdikten sonra morardı gidiyordu çocuk her bebeğe iyi gelmezmiş onlar ve bunu veren dr bebeğime bir şey olsa kimsenin umrunda olmayacak ben o gün anladım içgüdülerimle hareket etmem gerektiğini.ve bana bebek 3 aylıkken acilden lavman verdiler evde kullan diye ikisi de doktor yani hangisine inanalım şimdi