hayalperest2310 Bebeğim 6 aylık doktor tavsiyesiyle 5 buçuk aylıkken tadımlara başladık ikidir aşırı kabız oluyo kakası taş gibi mosmor kesiliyo çıkarırken sindiremeyecegi hiçbirseu vermedim hala tadımlık gidiyoruz sadece mamasının numarasını 2 numara aldım 6 aylık olmadan ondan olabilir mi zeytinyağı da katıyorum içine ölçeği de bugün azalttım kabız olan bebeğe be iyi gelir şu anda onunla birlikte ağlıyorum doktora da götürdüm şaka gibi ama 6 aylık çocuğa birsey veremem deyip eve gönderdi 🥲🥲
atlassmoms hayalperest2310 sadece ağzına zeytinyağı verdiniz mi? Olmazsa bir kereye mahsus zeytinyağıyla uyarı yapın poposuna
CaninannesiCemre hayalperest2310 Bizde de ek gıdaya başladığımızda aynı şey olmuştu,2 gün ara verdim ek gıdaya zaten tadım ayları 🙏
hayalperest2310 atlassmoms hunilimomy gktgsm CaninannesiCemre Anr5155 monami_ aly2020 monami_ anonim99 -34 çok teşekkürler kızlar şimdi çıkardı rahatladı dediklerinizi yapcm 🥰
gktgsm Benim bebeğim 6 aylık değil ama doğduğundan itibaren belli bir süreye kadar kabızlık sorunu yaşadık doktorumun tavsiyesi ile fitil kullandık, fitilden önce zeytinyağı ile kulak çubuğu uyarı yap mamasına bir çk zeytinyağ koy demişti
Anr5155 hayalperest2310 ek gıdaya geçince yeterince su almadıkları zaman kabız oluyorlar malesef. Benim kızım da kabız olmuştu kayısı kurusunu sıcak suya koydum iyice ıslanınca iç kısmını kaşıkla sıyırıp yedirdim ondan düzeldi sonra arada bir kayısı yedirip su tüketimini arttırdım faydası oldu bir çay kaşığı kadar zeytinyağı da içirdiğim zamanlar oldu.
anonim99 hayalperest2310 benim bebeğim 2 aylık ve kakasını 3 4 güne bir yapmaya başlamıştı. Buda rahatsız ediyordu. Mamayı değiştirmiştik eskiye döndüm, probiyotik damla kullandim bioagain kullandıktan sonra düzeldi gibi. Ama damlanın mi etkisi yoksa eski mamaya dönüşümüzun mu etkisi bilmiyorum. Ha bu arada eşim kulak çöpunu zeytinyağına batırıp popo deliğine uyarı veriyodu surtuyodu çok çok minik de içine sokar gibi yapıyodu ama dikkatli olun çok hareketliyken yapmayın eğer yapacaksaniz.
Tansukiz hayalperest2310 ben kaşıkla zeytinyağı yedirirdim ek gıdaya geçmediğimiz dönemlerde geçtikten sonra da kuru kayısı haşlayıp suyunu ya da kendisini yediriyorum faydası oluyor çok zorlarsa eczaneden lağman alırdım 1-2 kez anca yapmışımdır
hayalperest2310 Tansukiz bende bundan sonra böyle yapmayı düşünüyorum zeytinyagını zaten verirdim de acayip zorlanıyo hep kanayarak çıktı nasıl kötüydü 😭
Tansukiz hayalperest2310 ayy çok kötü olmuş yavrucak nasıl canı yanmıştır onun canından önemli değil lağman yapın mamalarına da yulaf unu katın zeytinyağı verin yulaf unlu kayısılı mama yapın bağırsaklarını düzene sokar oda düzeltmezse bir sorun vardır bağırsaklarında doktora mutlaka götürün
tuba_celik hayalperest2310 fitil ver çocuk eziyet çekmeden yarım saate yapar bize doktor 40 günlükken verdi