yusuf11 yani ben doğum esnasında çok fark edemedim ama doktorum yaktiginu söyledi yanık kokusu dışında bisey hissetmedim. Sonrasindada doktorum aynı olcagini bişey değişmeyeceğini sadece bidaha düşünürsem tüp bebek yapmam gerektiğini söyledi. İyiki diyorum Allah isteyene versin inşallah