Yıkayıp doğrayıp direk buzluğa atıyorum böyle daha lezzetli oluyor ve buzluk tadı gelmiyor. Çıkarıdıgımda da üstüne geçecek kadar suda kaynamaya yakın ocakta ısıtıyorum ki çiğ kokusu çıksın sonra pişiriyorum yazın yaptığımız gibi güzel ve lezzetli oluyor