bisenakillisinzaten Bebee geçen sene haşlayıp koymuştum bu sene yıkayıp direk koydum. Haslanmistan daha güzel oluyor bence
gececimon Bebee marketten aldığım 1 paketi leğene boşaltıp, 1 gece kaynar suda bekletip ertesi gün poşete koyup buzluğa ne zaman yapmak istesem direk çıkartıp soğan salça kavurup hemen pişiriyorum nohutu da aynı şekilde
Nacafa Bebee sadece yıkayıp katınca kötü bir koku ve sert bir yapısı oluyor. Ben domatesle pişirip birlikte katıyorum
Bebee bisenakillisinzaten evet annemde öyle söyledi 2 poşet direkt koydum bugün biraz daha aldım haşlasam mı bilemedim
tospikannesiiii Nacafa bende öyle yapıyorum hafif rengi dönene kadar kavururum az yağda. Her kış öyle yaparım ve kışın taze daldan gibi lezzet olur
Cocukgelisimcimomy Haşlanıp konuluyor genelde ama ben cam kavanozda yaptım öyle daha taze oluyor bence
baliimm743 Bebee ben yıkayıp temizleyip yapıyorum sizde doğrayın yada dilin sonra biraz yağda rengi dönene kadar kavurun sonra tepsiye dökün iyice soğuduktan sonra poşetleyip atın çiğden koyduğunda pişmiyor ben böyle yapıyorum çok güzel ve lezzetli oluyor
pazartesisendromu baliimm743 pismemesinin nedeni buymus demek ki;ben gerci az reelngi donene kadar sicak,sonra soguk suda soklatip atiyordum.Halamdan domatesle kavrulmus alip yaptim cok daha guzel oldu
sezer2022 Bebee direk yemek üzerine fazla pişiririm, 1 kavanoz buzluğa atarım ohh hazır yemek hiçte tadı değişmez
ElisaMom_ Bebee ben 20 paket kadar direk kırıp koydum ve ara sıra çıkartıp yspiyorum hiç kokma yapmıyor
Semaelisa27 Daha şimdi yaptım attım buzluga ben direk doğrayıp yıkayıp poşetle koyuyorum buzluga domatesli felan da yaptım daha önce ama onları sevemedim en güzeli böyle bence