Turgaygunduz genellikle 3 4 aya bir kan veririm ne nasıl durum da diye. Cunku bu olay tramva kaldı bende hala çok korkarım yükselecek diye.Hasta olursa eğer 3 hafta sonra vermeye dikkat ederim , daha önce ki gittiğimiz gastroentroloji doktorumuz hastalık olursa 3 hafta sonra demişti çünkü. Ve biz bu dönem de kanları da aç karnına verdik onu sa söyleyeyim unutmadan.Ama tabi bu değerler bir fırlayınca düzelmesi aylar alıyor ve çok şükür ki bir daha yükselme görmedik. Çünkü birkaç defa verdiğimiz kan hastalıktan 3 hafta sonraya denk geldi, bir ara küçük bir operasyon geçirdi birkaç gün dolven vs verdik mecburen , kısa bir süre sonra da kan verdin ve herşeyimiz normaldi 🙏 yani kısaca ne hastalıktan ne ilaçlardan etkileniyor artık karaciğerimiz. Balık yağı hakkında olumlu konuştum yani omega karaciğer için faydalı birşey. Kapsamlı böyle birkaç ay beklemeli bir gen testi yapılmadı ama o zamanlar bir konuşma arasında birkaç güne sonucları çıkabilecek birkaç genetik birşey bakıcaz demişlerdi. Sonuçlar tamamen normal geldiği için de o testler hakkin da bilgi vermediler hiç yani ne bakıldı bilmiyorum. Ve bu sorunu ilk öğrendiğimiz de çocuk doktorumuz son zamanlar da 10 çocuktan 8 in de bu problem var artık sebebi nedir bilmiyoruz , tamamen sebepsiz de olabilir ama altta yatan birşey de olabilir mutlaka araştırılsın demişti böylelikle sürecimiz başladı yıprandık ama çok şükür geride kaldı hepsi. Darısı sen ve evladına inşallah geçmiş olsun 🙏