Biz rutin kontrole gittik değerler çok yuksek diye yatış yapıldı Keçiören’de çocuk bölümünde orada sebebi bulunmayınca Ankara Tıp’a gönderdiler gastro bölümüne ama bize biyopsi demediler ultrasonla yuzde doksan doksan beş cerrahilik bir şey değil dediler ve bizim değerlerimiz 900′lerdeydi@“Suneyye060605”#p27885207 @Suneyye060605